Menu
Autorzy
Promocje
Becky Fischer. Pakiet 4 książek
Becky Fischer. Pakiet 4 książek

94,86 zł

Cena regularna: 111,60 zł

Najniższa cena: 111,60 zł
szt.
John & Carol Arnott. Pakiet trzech książek
John & Carol Arnott. Pakiet trzech książek

84,74 zł

Cena regularna: 99,70 zł

Najniższa cena: 84,74 zł
szt.
Blake K. Healy. Pakiet 4 książek
Blake K. Healy. Pakiet 4 książek

147,56 zł

Cena regularna: 173,60 zł

Najniższa cena: 173,60 zł
szt.
Smith Wigglesworth. Pakiet dwóch książek z Wydawnictwa Dawida
Smith Wigglesworth. Pakiet dwóch książek z Wydawnictwa Dawida

70,38 zł

Cena regularna: 82,80 zł

Najniższa cena: 70,38 zł
szt.
John & Carol Arnott. Pakiet dwóch książek z Wydawnictwa Dawida
John & Carol Arnott. Pakiet dwóch książek z Wydawnictwa Dawida

67,83 zł

Cena regularna: 79,80 zł

Najniższa cena: 67,83 zł
szt.
(Paczka 20 egz.) On jest wszechmogący - Randy Clark
(Paczka 20 egz.) On jest wszechmogący - Randy Clark

600,00 zł

Cena regularna: 798,00 zł

Najniższa cena: 798,00 zł
szt.

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy... a zyski rosną - Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 59,90 zł 59.90
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Dobro popłaca
Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy... a zyski rosną

Dobro popłaca to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych.
W szczególności podpowiada ona jak
- przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną
- wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami
- organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie
- zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat
- radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią.

Dzięki książce Dobro popłaca możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają.


Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University.

David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę internetową w poszukiwaniu wiadomości wyników badań oraz analiz przypadków, a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes Media Post oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej zarówno na forum firm, jak i organizacji pozarządowych.

Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services Inc., współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.

 

Dane techniczne

Wydawca MT Biznes
ISBN 9788377463994
Format 15.0 x 23.0 cm
Ilość stron 328
Oprawa twarda
Rok wydania 2014

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl