Menu
Autorzy
Promocje
Proroczy wstawiennik (drugi nakład) - James W. Goll
Proroczy wstawiennik (drugi nakład) - James W. Goll
36,90 zł 29,99 zł
szt.
(Paczka 20 egz.) On jest wszechmogący - Randy Clark
(Paczka 20 egz.) On jest wszechmogący - Randy Clark
600,00 zł 80,00 zł
szt.
Minuta za minutą - Joanne Moody
Minuta za minutą - Joanne Moody
35,00 zł 19,00 zł
szt.
Otwórz me oczy - Gary Oates
Otwórz me oczy - Gary Oates
25,90 zł 15,00 zł
szt.
Stwory w mojej szafie - Becky Fischer
Stwory w mojej szafie - Becky Fischer
15,00 zł 5,00 zł
szt.
Wspólne przygody Ewy i Boga - Becky Fischer
Wspólne przygody Ewy i Boga - Becky Fischer
15,00 zł 5,00 zł
szt.
Fundamenty nadprzyrodzonego życia - Pat Holloran
Fundamenty nadprzyrodzonego życia - Pat Holloran
28,00 zł 14,00 zł
szt.
Pocałunki od dobrego Boga - Paul Manwaring
Pocałunki od dobrego Boga - Paul Manwaring
20,00 zł 5,00 zł
szt.
Synostwo. Podróż do serca Ojca - James Jordan
Synostwo. Podróż do serca Ojca - James Jordan
32,90 zł 29,99 zł
szt.

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

Tworzenie modeli biznesowych.jpg
  • nowość
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 69,00 zł 69.00
ilość szt.
Zyskujesz 4 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Tworzenie modeli biznesowych
Podręcznik wizjonera

Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo - dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych.

Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji.

Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces? Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich nieuporządkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować?
Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych.

 

 

 

Dane techniczne

Wydawca OnePress
ISBN 9788324630592
Format 19.0 x 24.0 cm
Ilość stron 288
Oprawa miękka
Rok wydania 2011

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl