Menu
Autorzy
Promocje
Proroczy wstawiennik (drugi nakład) - James W. Goll
Proroczy wstawiennik (drugi nakład) - James W. Goll
36,90 zł 29,99 zł
szt.
Chwała Boża - Becky Fischer
Chwała Boża - Becky Fischer
20,00 zł 10,00 zł
szt.
Kościół organiczny - Neil Cole
Kościół organiczny - Neil Cole
39,00 zł 29,00 zł
szt.
Notatnik. Kocham Cię, Panie (mały, na spirali)
Notatnik. Kocham Cię, Panie (mały, na spirali)
25,90 zł 22,00 zł
szt.
W atmosferze szacunku - Danny Silk
W atmosferze szacunku - Danny Silk
30,00 zł 5,00 zł
szt.
Córki tego samego Boga - Kris Vallotton
Córki tego samego Boga - Kris Vallotton
34,90 zł 15,00 zł
szt.
Królewski styl - Kris Vallotton, Bill Johnson
Królewski styl - Kris Vallotton, Bill Johnson
35,90 zł 19,00 zł
szt.
Notatnik. Sekretnik
Notatnik. Sekretnik
44,90 zł 38,00 zł
szt.

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki - Paweł Tkaczyk

Zakamarki marki.jpg
  • nowość
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 39,00 zł 39.00
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Zakamarki marki
Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zero teorii

Sama praktyka

Polski autor w polskich realiach

Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku – właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR – powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób – bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

– silna marka,
– strategia komunikacji marki,
– identyfikacja wizualna,
– nowy marketing,
– case studies.

Marketing to inwestycja – udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, jak to zrobić!

 

 

 

.

 

 

 

Dane techniczne

Wydawca OnePress
ISBN 9788324633340
Format 14.0 x 21.0 cm
Ilość stron 216
Oprawa miękka
Rok wydania 2011

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl