Menu
Autorzy
Promocje
Proroczy wstawiennik (drugi nakład) - James W. Goll
Proroczy wstawiennik (drugi nakład) - James W. Goll
36,90 zł 29,99 zł
szt.
Córki tego samego Boga - Kris Vallotton
Córki tego samego Boga - Kris Vallotton
34,90 zł 15,00 zł
szt.
Królewski styl - Kris Vallotton, Bill Johnson
Królewski styl - Kris Vallotton, Bill Johnson
35,90 zł 19,00 zł
szt.
Notatnik. Sekretnik
Notatnik. Sekretnik
44,90 zł 38,00 zł
szt.
Radosny wstawiennik - Beni Johnson
Radosny wstawiennik - Beni Johnson
30,00 zł 15,00 zł
szt.
W jednej chwili - Randy Clark
W jednej chwili - Randy Clark
28,00 zł 14,00 zł
szt.
(Paczka 20 egz.) Duchowe wojny - Kris Vallotton
(Paczka 20 egz.) Duchowe wojny - Kris Vallotton
600,00 zł 80,00 zł
szt.
Dialektyka żywiołów - Leszek T. Jagodziński
Dialektyka żywiołów - Leszek T. Jagodziński
35,00 zł 5,00 zł
szt.
Księga i miecz - Kamal Saleem, Lynn Vincent
Księga i miecz - Kamal Saleem, Lynn Vincent
39,90 zł 5,00 zł
szt.

Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie - Jeffrey J. Fox

Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie.jpg
  • nowość
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 39,00 zł 39.00
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
czyli o świętych zasadach ludzi biznesu

To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy. Ray Kroc założył McDonald’s po pięćdziesiątce. Pułkownik Sanders założył Kentucky Fried Chicken (KFC) po sześćdziesiątce. Nigdy też nie jesteś zbyt młody na biznes. Michael Dell założył Dell Computers jako student college’u.

Do założenia firmy nie jest ci potrzebny tytuł magistra ekonomii. Miliony przedsiębiorców nie ukończyło żadnych studiów. Bill Gates porzucił studia, by założyć Microsoft. Żeby założyć firmę, nie potrzebujesz wiele. Ale na pewno potrzebujesz jednego: klienta. Posiadanie klienta jest najistotniejszą zasadą biznesu. Jest to nawet ważniejsze niż sam pomysł na biznes, ważniejsze niż umiejętność zarządzania firmą, finansami, planami i wszystkim innym. To zasada numer jeden, o której NIGDY nie wolno zapominać i której NIGDY nie wolno naruszać. Posiadanie klienta jest równoznaczne z tym, że ktoś bez wahania kupi twój produkt teraz lub wówczas, gdy będzie on już dostępny.

Pamiętaj też o jednym: tak naprawdę klienci nie kupują towarów czy usług, oni kupują korzyści, które odniosą dzięki użyciu tych towarów czy usług. Nie kupują lekarstw – kupują zdrowie. Nie kupują kołder – kupują ciepło. Nie kupują uszczelek – kupują suche, trwałe silniki. Ciepło, zdrowie i suche silniki mają konkretną wartość pieniężną, dostarczaną przez kołdry, lekarstwa i uszczelki. Idź więc i zdobądź swojego klienta, a potem sprzedaj mu to czego on potrzebuje.

 

Dane techniczne

Wydawca Vocatio
ISBN 9788371462399
Format 13.0 x 19.0 cm
Ilość stron 132
Oprawa twarda
Rok wydania 2006

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl