Menu
Autorzy
Promocje
Smith Wigglesworth. Pakiet dwóch książek z Wydawnictwa Dawida
Smith Wigglesworth. Pakiet dwóch książek z Wydawnictwa Dawida

70,38 zł

Cena regularna: 82,80 zł

Najniższa cena: 70,38 zł
szt.
John & Carol Arnott. Pakiet dwóch książek z Wydawnictwa Dawida
John & Carol Arnott. Pakiet dwóch książek z Wydawnictwa Dawida

67,83 zł

Cena regularna: 79,80 zł

Najniższa cena: 67,83 zł
szt.
John & Carol Arnott. Pakiet trzech książek
John & Carol Arnott. Pakiet trzech książek

84,74 zł

Cena regularna: 99,70 zł

Najniższa cena: 84,74 zł
szt.
Becky Fischer. Pakiet 4 książek
Becky Fischer. Pakiet 4 książek

94,86 zł

Cena regularna: 111,60 zł

Najniższa cena: 111,60 zł
szt.
Blake K. Healy. Pakiet 4 książek
Blake K. Healy. Pakiet 4 książek

147,56 zł

Cena regularna: 173,60 zł

Najniższa cena: 173,60 zł
szt.
(Paczka 20 egz.) On jest wszechmogący - Randy Clark
(Paczka 20 egz.) On jest wszechmogący - Randy Clark

600,00 zł

Cena regularna: 798,00 zł

Najniższa cena: 798,00 zł
szt.

Twórcy i ofiary ery internetu - Kieran Levis

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 40,00 zł 40.00
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Twórcy i ofiary ery internetu

Kieran Levis wyjaśnia, w jaki sposób niewielkiej liczbie nowatorskich, dalekowzrocznych przedsiębiorców i firm udało się stworzyć i zdominować zupełnie nowe rynki, podczas gdy tak wielu innych poniosło klęskę. Pokazuje, jak Amazon i Google, zaczynając od zera, doszły do miliardowych przychodów, podczas gdy IBM, Kodak i AOL nagle stanęły w obliczu katastrofy; jak Nokia i Sky, wcześniej stojące na krawędzi bankructwa, zdobyły pozycję globalnych liderów; i opisuje niezwykłą historię wzlotu, upadku i ponownego wzlotu Apple.
Levis wyjaśnia, dlaczego cyfrowa rewolucja wiąże się z takim nasileniem twórczej destrukcji; jak nieznani konkurenci, "zakłócające" technologie i niezwykłe modele biznesowe rzuciły na kolana liderów rynków, którzy zdawali się nie do pokonania; jak niektórzy zwycięzcy tak mocno związali z sobą klientów, że zgarnęli niemal wszystkie nagrody; i jak błyskawiczny sukces rodził pychę, która często stawała się przyczyną upadku.
Te dramatyczne historie, opowiedziane w sposób klarowny, dynamiczny i dowcipny, pokazują, jakie cechy tej garstki zwycięzców pozwoliły im utrzymać prowadzenie, podczas gdy ich brak poważnie zaszkodził wszystkim przegranym.

Dane techniczne

Wydawca Muza
ISBN 9788374958004
Format 15.5 x 23.5 cm
Ilość stron 454
Oprawa miękka
Rok wydania 2010

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl