Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Szalony, czyli przedsiębiorczy O tym, dlaczego warto iść pod prąd
Dzisiaj podejmowanie ryzyka przestało być domeną kolesi w bluzach z kapturem, którym nie chciało się kończyć studiów. Dzisiaj wszyscy powinni zachowywać się jak przedsiębiorcy, bez względu na to, czy pracują w wielkiej korporacji, w organizacji non profit czy w małej rodzinnej firmie. Wszyscy musimy być rzutcy, elastyczni i śmiali, a może nawet odrobinę szaleni. W przeciwnym razie istnieje spore ryzyko, że zostaniemy z tyłu. Jak jednak podejmować ryzyko w sposób inteligentny? Jak nie stawiać wszystkiego na jedną kartę? Na tym Linda Rottenberg zna się jak nikt inny. Jako współzałożycielka i dyrektor generalna Endeavor, największej na świecie organizacji non profit stawiającej na wspieranie szybko rozwijających się projektów biznesowych, przez ostatnie 20 lat pomagała innowatorom w śmiałym planowaniu i mądrej realizacji tych planów.
Książka ta stanowi połączenie inspirujących historii z wynikami badań i praktycznymi poradami. W ten sposób powstaje mapa pozwalająca ruszyć w drogę i się rozwijać. Rottenberg przybliża nam sylwetki legendarnych przedsiębiorców, takich jak Walt Disney czy Estée Lauder, wyjaśnia również, w jaki sposób firmy takie jak MTV, GE czy Burberry zaczęły odnosić największe sukcesy, przełamując korporacyjny zastój i obierając przedsiębiorcze nastawienie. Przedstawia nam również niektórych z ponad tysiąca przedsiębiorców, którym doradzała. Jedną z takich osób jest Leila Velez, założycielka firmy produkującej kosmetyki do pielęgnacji włosów, która zaczynała od kuchennego zlewu, a dziś zarabia 80 milionów dolarów rocznie. Jak ujmuje to sama Linda:
„Ludzi z marzeniami spotykam codziennie. Są tacy sami jak Leila i tacy sami jak ty. Niewykluczone, że podajesz w pracy kawę, a po cichu marzysz o otwarciu własnego mikrobrowaru. Może zrezygnowałeś ze studiów i chciałbyś założyć własną firmę projektową. Może siedzisz właśnie w swoim małym boksie i analizujesz nowy pomysł, który usprawniłby funkcjonowanie zatrudniającej cię firmy. Marzysz o czymś, ale nie wiesz, jak te marzenia urzeczywistnić. Być możesz zacząłeś już realizować swój pomysł, ale nie wiesz, jak się dostać na kolejny poziom. Dowiesz się tego z tej książki”.
Dane techniczne
Wydawca
MT Biznes
ISBN
9788380870840
Format
15.8 x 23.4 cm
Ilość stron
278
Oprawa
miękka
Rok wydania
2016
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
3G Pokolenia Czy podasz dalej 3G to osobisty a zarazem rzeczowy przewodnik pomagający zostawić po sobie wartościowe dziedzictwo. Autor czerpie z czterech dziesięcioleci pracy z młodymi ludźmi i rodzinami, zespołami przywódczymi i środowiskami biznesowymi.
Kieran Levis wyjaśnia, w jaki sposób niewielkiej liczbie nowatorskich, dalekowzrocznych przedsiębiorców i firm udało się stworzyć i zdominować zupełnie nowe rynki, podczas gdy tak wielu innych poniosło klęskę.
Praktyczny przewodnik, który poprowadzi cię do pełnego satysfakcji życia biznesowego. Takiego, w którym osiągniesz nie tylko sukces finansowy, ale także pełne zadowolenie z tego, czym się zajmujesz.
Każdy z nas może wykonywać pracę, która wypełni jego życie sensem. Trzeba tylko znaleźć w sobie odwagę, aby to powołanie odkryć, by ruszyć w drogę pełną niebezpieczeństw, trudności i wyzwań.
Aby zostać odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą, powinieneś skorzystać z mojej rady i przyjąć wojskową kulturę ciągłego uczenia się i wprowadzić ją do swojej firmy.
Jak zbudować organizację, która będzie przynosiła korzyści dla swoich klientów, pracowników, inwestorów, społeczności, dostawców oraz środowiska naturalnego
Większość ludzi znajduje sobie wymówkę i nawet nie rozpoczyna realizacji marzenia. A przeważająca liczba spośród tych, którzy podejmują próbę, rezygnuje przy pierwszych trudnościach. To smutne, bo każdy posiada zdolność do urzeczywistnienia swoich marzeń.
Moje życie i dzieło przybliża i ukazuje postać Forda jako biznesmena, kapitalisty i filantropa o niecodziennych poglądach, jak na czasy, w których żył.
Książka adresowana jest do osób, które odczuwają, że codzienne życie nie daje im satysfakcji, odmierzają czas od poniedziałku do weekendu albo od urlopu do urlopu i trwają w przeświadczeniu, że to co najlepsze właśnie się skończyło.
Masz prawo być bogatym. Pojawiłeś się na tym świecie po to, żeby żyć w obfitości, szczęściu i wolności. Powinieneś więc mieć pieniądze, aby żyć w ten sposób.
Książka prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowania się w prezentowanej tematyce.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.